הוט תמיכה טכנית - טלפון עם הקלטה

סידרנו עבורך את רשימת מוקדי השירות של חברת הוט, כולל תמיכה טכנית כמובן
לחץ ועבור למוקד המבוקש



 
שירות חדש שלא כדאי לפספס. לאור פניות רבות של לקוחות, השקנו השירות הייחודי שלנו, המאפשר לך להקליט את שיחות הטלפון עם כל נציג שירות, כולל תמיכה טכנית של חברת הוט. נמאס לך מהבטחות של מקיימים? זה הפתרון. שירות מהיר, יעיל ונוח. לפרטים נוספים המשך לקרוא או פשוט התקשר!


נמאס לך לשמוע אי דיוקים (שקרים גסים) של נציגי תמיכה טכנית? לא מצליח להתנתק מהוט?
לא תאמין מה קורה בסרטון הקצר הזה!
יכול להיות שנציגת הוט משקרת ללקוח?






מוקד התמיכה הטכנית של הוט מספק מידע וסיוע במגוון נושאים שונים:
  • איתור תקלות
  • הזמנת טכנאי
  • ערוצים וחבילות
  • הסברים און ליין
  • שירותים מתקדמים
  • תיקון תקלות
  • גלישה סלולרית
  • ועוד


שעות פעילות מוקד הוט תמיכה טכנית

24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

טלפון ישיר (עם הקלטה) ליצירת קשר עם מוקדי השירות


מוקד ארצי - הוט שירות לקוחות

מה דעתך על מוקד התמיכה הטכנית של הוט? כתוב תגובה!



נמאס לך שחברת הוט צוחקת עליך בפנים? הגיע זמן "הנקמה" :)

צפה עכשיו בסרטון מטורף! תוך 2 דקות המצרי משתגע!







חברת הוט - HOT


אם נתקלת בתקלה טכנית מכל סוג בשירותי הטלוויזיה בכבלים של חברת הוט, תוכל לקבל פתרון ע"י נציגי השירות של החברה. בחברה מקפידים על מענה מהיר, יעיל ואיכותי לכל לקוח, אשר ניתן ללקוחות הן דרך הוט תמיכה טכנית טלפון והן באמצעים נוספים. חברת הוט, אשר מספקת שירותי טלוויזיה, מוזיקה ומשחקים אינטראקטיביים ללקוחות, מספקת גם שירותי אינטרנט וטלפון ללקוחותיה. כיום מספקת שירות לסדר גודל 1.3 בתי אב בישראל.

הוט תמיכה טכנית טלפון מהיר

פניה למוקד הטכני של החברה תעשה דרך חיוג למספר הטלפון 1900-85-0625 . מוקד השירות הטכני של החברה פועל כל ימות השבוע, וניתן להשיגו בקלות. בנוסף למענה טלפוני ניתן לקבל שירות טכני גם דרך האתר, הכולל מדריכים רבים המיועדים ללקוחות בנושאים שונים.

טכנולוגיה מתקדמת

חברת הוט מספקת מגוון שירותים מתקדמים באמצעות טכנולוגיה חדישה ומתקדמת. בין השירותים ניתנים שירותי צפייה ב- VOD, המאפשרים צפייה בסדרות וסרטים באמצעות חיוב כספי חודשי קבוע לשירות. לצד שירות זה ניתן להזמין תכנים בתשלום פייר תוכן הן דרך המוקד הטלפוני והן באופן עצמאי דרך השלט. שירות מתקדם נוסף הוא שירות ממיר מקליט. הדבר מאפשר הקלטה של סרטים וסדרות בהזמנה מראש, וצפייה בהם בזמן שנוח לכם.

חבילת טריפל

החבילה האטרקטיבית ביותר המוצעת כיום ללקוחות הוט היא חבילת הטריפל. חבילה זו כוללת חיבור לשירותי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון של הוט בעלות מוזלת. בכל תקלה בתפעול השירות ובמגוון נושאים אחרים, ניתן לפנות אל מוקד הוט תמיכה טכנית טלפון ולקבל מענה יעיל ומקצועי.

טלוויזיה רב ערוצית

במסגרת שירותי הטלוויזיה מציעה כיום חברת הוט למעלה מ- 150 ערוצי תוכן, בנחלקים לערוצי תוכניות מקור וערוצי תוכניות רכש מובילות מחו"ל. הוט גאה בשידורי המקור שלה ומהווה בית ליוצרים ישראלים.

תמיכה בשירותי אינטרנט

במסגרת השירות הניתן ללקוחות באמצעות הוט תמיכה טכנית טלפון, ניתן שירות תמיכה מלא בנושא האינטרנט. ניתן לפנות למוקד הטלפוני בכל בעיה או תקלה, או רצון בהדרכה. נושאים אלו מקבלים מענה גם במוקדי השירות הפרונטאליים של החברה וגם באתר האינטרנט.


הוט תמיכה טכנית - טלפון ארצי עם הקלטה

התקשר עכשיו למוקד הוט תמיכה טכנית טלפון


הקלטת שיחות עם המוקד: