מוקדי שירות לקוחות

012 אינטרנט תמיכה טכנית - טלפון עם הקלטה

012 אינטרנט תמיכה טכנית - טלפון ישיר עם הקלטה

הכי מהיר, הכי משתלם והכי יעיל:



         
שימו לב, בעקבות פניות חוזרות ונשנות השקנו את השירות החדש: "הקלטת שיחה עם מוקד השירות/התמיכה". מספיק להיות פראיירים. כעת אף נציג לא יוכל להבטיח לכם הרים וגבעות ולא לקיים. למידע נוסף יש לגלול את הדף למטה.


מוקד התמיכה הטכנית של 012 אינטרנט מספק מענה מקצועי במגוון תחומים:

  • איתור תקלות ברשת האינטרנט
  • איפוס סיסמאות
  • תיקון תקלות מרחוק
  • חבילות ושידרוגים
  • תמיכה בנושאים כלליים
  • ניתוקים
  • ועוד
שעות פעילות המוקד -

מוקד תמיכה טכנית באינטרנט המהיר של 012 זמין 24 שעות ביממה
(למעט יום כיפור)

יש לך תקלה? ניתוקים? בעיות בגלישה?
חייג עכשיו אל 012 אינטרנט תמיכה טכנית - טלפון ישיר עם הקלטה



012 - תמיכה טכנית מסביב לשעון

012 סמייל טלקום בע"מ, חברה בבעלות פרטנר, הוקמה בשנת 1997, והיא מספקת שירותי אינטרנט ותקשורת טלפונית ללקוחות פרטיים ועסקיים. החברה מספקת שירותי תקשורת טלפונית בישראל בקידומת 072.

שירותי אינטרנט

012 אינטרנט מספקת ללקוחותיה גלישה מהירה במהירות שמגיעה עד 100 מגה בפס רחב מבוססת כבלים ו- ADSL. שירותי האינטרנט נתמכים בכמה מוקדים ייעודיים: מוקד מכירות, מוקד 012 אינטרנט תמיכה טכנית, ותמיכה דרך אתר האינטרנט של החברה. קיימים מוקדי שירות שונים בין לקוחות פרטיים ללקוחות עסקיים.

מוקד 012 תמיכה טכנית

בחברת 012 קיים מוקד 012 אינטרנט אשר מספק מענה במגוון נושאים טכניים. בכל בעיה או תקלה טכנית ניתן לפנות בכל ימות השבוע, ולקבל מענה מקצועי. לפני פניה למוקד הטלפוני, מומלץ לנסות ולהיעזר באפשרויות תמיכה טכנית נוספות און ליין באתר. מוקד 012 אינטרנט תמיכה טכנית פועל 24 שעות ביממה. מומלץ להתקשר בשעות מאוחרות, על מנת לקצר לעצמכם את זמני ההמתנה.

תמיכה באתר האינטרנט

 012 אינטרנט תמיכה טכנית ניתן לקבל בצורה נרחבת גם דרך אתר האינטרנט של 012. באתר תוכלו למצוא מדריכים במגוון רחב של נושאים ומידע אודות פתרון תקלות. כמו כן תוכלו לבדוק באופן עצמאי את מהירות הגלישה הנוכחית שלכם, קצב ההורדה וההעלאה של קבצים למחשבכם, תפעול רשת ביתית של מחשבים, הגדרת עבודה מרחוק באמצעות שליטה מרחוק, יצירה של דואר אלקטרוני ותפעולו, אלטרנטיבות שונות לתשתיות אינטרנט, טיפול בווירוסים וכדומה.

חבילות ONE

קיימת אפשרות המוצעת ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, להצטרף לחבילה אטרקטיבית, הכוללת ספק ותשתית. החבילות מוצעות הן ללקוחות חדשים והן ללקוחות ותיקים, והיא קיימת ב- 3 רמות. חבילה בסיסית הכוללת 15 מגה , חבילה הכוללת 40 מגה וחבילה מורחבת הכוללת עד 100 מגה. היתרון בחבילה הוא גם במחיר וגם בנוחות. כל ההתקשרות נעשית מול גוף אחד, המרכז גם את נושא התשתית וגם את נושא הספק. 012 מספקת את כל הציוד הדרוש לצורך החבילה.

מידע ללקוחות חדשים

הצטרפות לשירותי 012 אינטרנט טלפון אפשרית בכמה דרכים. ניתן לפנות לאחד ממוקדי המכירות המוקדים ברחבי הארץ. כמו כן ניתן ליצור קשר עם 012 אינטרנט טלפון של מוקד המכירות. דרך נוספת להצטרפות היא באמצעות אתר האינטרנט של 012 סמייל.  

012 אינטרנט תמיכה טכנית - קו ארצי עם הקלטה

התקשר מכל טלפון אל מוקד 012 אינטרנט תמיכה טכנית -


שירות הקלטה ייחודי שחוסך הרבה כאבי ראש בעתיד...

הקלטת שיחות עם המוקד: