מנהרות הכרמל - טלפון עם הקלטה

חברת מנהרות הכרמל מפעילה שירות לקוחות בנושאים מגוונים:
  • הצטרפות כמנויים
  • מסלולים ועלויות
  • תשלום חשבוניות
  • מרכזי שירות
  • ועוד

לחיוג ישיר לחץ

הנסיעה במנהרות הכרמל שותה לך את הכסף מהארנק?
סרטון שאתה חייב לראות!





מנהרות הכרמל שירות לקוחות - שעות פעילות

ימים א-ה בין השעות 8:00-20:00
 יום ו בין השעות 8:00-13:00



מנהרות הכרמל טלפון ישיר - מוקד ארצי

חיוג למוקד השירות מכל טלפון


מה אתה חושב על השירות של מנהרות הכרמל? כתוב לנו! 





פרוייקט מנהרות הכרמל


מנהרות הכרמל, פרויקט תחבורה והנדסה שנפתח לנסיעה החל משנת 2010. מערכת כבישי אגרה שתפקידה לקצר את זמני הנסיעה, חיבור אזורי מגורי עם אזורי בילוי ופנאי והורדת עומסים בכבישים. הפרויקט הוקם ומתוחזק על ידי קבוצת כרמלטון בע"מ ונמצא תחת פיקוח ממשלתי. מנהרות הכרמל מחברות בין מחלף חיפה דרום בכביש 2 למחלף הקריות במזרח העיר ואורכו 6 ק"מ.

מנהרות הכרמל שירות לקוחות למנויים

אפשרות הנסיעה במנהרות הכרמל קיימת גם כמנויים (משתמשים רשומים) וגם עבור משתמשים שאינם רשומים. במידה ורכשת מנוי במנהרות הכרמל, תוכל ליהנות מנסיעה רציפה, ללאעסקי צורך לעצור בעמדות התשלום. עבור מנויים קיים מסלול נסיעה ייעודי. המנוי למנהרות הכרמל אינו כרוך בתשלום דמי מנוי או התחייבות, ופועל בשיטה של תשלום רק בגין נסיעה שבוצעה בפועל, על פי מקטעי כביש שהוגדרו מראש. מנהרות הכרמל מצוידות במצלמות באמצעותן נעשה זיהוי הרכבים אשר נוסעים בהן. במידה ואתה מעוניין לרכוש מנוי לנסיעה במנהרות הכרמל, כל שעליך לעשות הוא להתקשר למנהרות הכרמל טלפון שירות הלקוחות והם ישמחו לסייע. כאמור האפשרות לנסיעה במנהרות הכרמל קיימת גם עבור משתמשים שאינם רשומים כמנויים. המשמעות היא שמשתמש כזה יצטרך לעצור בשני מקטעים לטובת תשלום לנציג השירות. התשלום על נסיעה במנהרות יכול להתבצע במזומן או באמצעות כרטיס אשראי.

שירות לקוחות עסקי

בפרויקט מנהרות הכרמל שירות לקוחות עסקי קיים גם כן. השירות מציע לחברות להצטרף כמנויים במחיר מסובסד, דבר שיאפשר לכל עובדיהן ליהנות מקיצור זמני נסיעה, חיסכון בדלק ועלויות אחזקת רכב נלוות.

פניה לשירות הלקוחות

מוקד מנהרות הכרמל שירות לקוחות מספק שפע של מידע ללקוחות. ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בכמה דרכים. אפשרות אחת היא להתקשר למנהרות הכרמל טלפון שירות לקוחות. מוקד השירות הטלפוני עובד בימים א- ה ומספק שירות חלקי גם במהלך סוף השבוע. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בכל נושא ושאלה ובין היתר בנושאים הבאים: הצטרפות כמנוי לשירות נסיעה במנהרות הכרמל, תשלום חשבוניות, בירור עלויות נסיעה ומסלולי נסיעה וקבלת עדכונים שוטפים.

עלויות נסיעה במנהרות הכרמל

מנהרות הכרמל הינן מערכת כבישי אגרה, המשמעות היא שנסיעה בהן עולה כסף. עלות הנסיעה נקבעה בהסכם זיכיון ואושרה על ידי הממשלה. העלות מחושבת על פי מקטעי כביש ומשתנה בהתאם לסוג הרכב, פרטי, ציבורי או משאית.



 
מנהרות הכרמל טלפון ארצי


חייג מכל טלפון


התקשר עכשיו למוקד שירות לקוחות מנהרות הכרמל

הקלטת שיחות עם המוקד: