חברת החשמל (תשלומים) - טלפון עם הקלטה

מוקד חברת החשמל שירות לקוחות מספק מידע בנושאים מגוונים:
  • עדכון פרטי לקוח
  • הזמנת טכנאי
  • מעבר דירה
  • תשלום חשבוניות
  • הוראות קבע
  • מידע בנושא צרכיכת חשמל
  • ועוד

לחיוג מהיר
 
נמאס לך לשלם הון על חשבון החשמל?
סרטון קורע מצחוק!






חברת החשמל טלפון ישיר


מוקד שירות הלקוחות פעיל 24 שעות ביממה

חייג מכל טלפון


מה אתה חושב על השירות של חברת החשמל?
כתוב לנו!





על חברת החשמל 


חברת החשמל הוקמה בשנת 1923 והיא אחראית לאספקת החשמל לכ- 2.6 מיליון לקוחות. החברה אחראית על הקמת התשתיות, ייצור החשמל, והולכתו למקומות השונים. ייצור החשמל מתבצע ב 17 אתרים הפרוסים בכל רחבי הארץ.

שירות אישי ללקוח

לחברת החשמל שירות לקוחות המאפשר פניה למוקד הטלפוני או פניה באמצעות אתר האינטרנט של החברה. ניתן לפנות במגוון נושאים ולקבל מענה מידי. במידה ויש לך שאלה בנושא פיננסי הקשורה לחשבון החודשי, פניה לחברת החשמל שירות לקוחות בהחלט תוכל להועיל. נציגי השירות ישמחו לעשות את הבירור הנדרש ולטפל בפנייתך.

 חברת החשמל שירות לקוחות 24/7

החברה מספקת מגוון שירות כל השבוע לאורך כל שעות היממה. פניה לחברת החשמל טלפון 103 לרוב תיתן לך מענה ראוי. בין השירותים: אפשרות לשלם חשבונות דרך כרטיס אשראי, יצירת חוזה חשמל חדש ללקוח, הגשת בקשה להשבת זרם שנותק, בקשה להפסקת זרם החשמל, העברת פניות על תקלות בחשמל, קבלת מידע צרכני כללי על צריכת החשמל, קבלת מידע על מכשירי חשמל ספציפיים, הזמנת קריאת מונה חשמל, הגדלת כוח החשמל (תלת פאזי), בירור סטאטוס טיפול בפניה קודמת ועוד.

 טיפים לחיסכון

אחד מהדברים שניתן לקבל מחברת החשמל שירות לקוחות הוא סט של המלצות כיצד לחסוך בחשמל. החברה מפרסמת פרמטרים שונים ומידע המסייע לצרכן להבין מה עליו לעשות על מנת לצמצם את צריכת החשמל שלו. אם יש ברשותך מכשיר חשמלי ואינך בטוח אם הוא צורך כמות גדולה של חשמל, תוכל לנסות לחברת חשמל טלפון של שירות לקוחות, ולברר שם את הנושא.

כיצד ניתן לפנות

במידה ואתה מעוניין לפנות לחברת החשמל שירות לקוחות עומדות בפניך כמה אפשרויות. ניתן לפנות באמצעות חברת החשמל טלפון 103. זהו מספר הטלפון המקוצר של המוקד. אפשרות נוספת היא פניה באמצעות אתר האינטרנט ל החברה. דרך האתר ניתן גם כן להגיע לשירות הלקוחות במגוון נושאים. כמו כן קיימת האופציה לפנות לחברת החשמל ישירות, וזאת דרך הגעה לאחד ממשרדי החברה הפרוסים ברחבי הארץ. במידה והחלטת להגיע פיזית בדוק קודם לכן מה שעות הפעילות בה הם מספקים שירות ללקוחות.




חברת החשמל טלפון ארצי

 24 שעות ביממה

חייג מכל טלפון

התקשר עכשיו למוקד חברת החשמל

 הקלטת שיחות עם המוקד: