קופת חולים לאומית (זימון תורים) - טלפון עם הקלטה

מוקד שירות הלקוחות של קופת חולים לאומית מספק מענה במגוון נושאים:
  • הצטרפות לקופה
  • זימון תורים
  • מידע על רופאים
  • שירות אחיות
  • מכונים ומעבדות
  • חיסונים
  • זכויות מבוטחים
  • ביטוח נסיעות
  • בדיקות מעבדה
  • ועוד


מה קורה כאשר התור בקופה יוצא משליטה? צפו בסרטון לא פשוט לצפייה!





קופת חולים לאומית טלפון שירות לקוחות

מה דעתך על שירות קופת חולים לאומית זימון תורים? כתוב לנו!



קופת חולים לאומית - לאומית סמייל    
 

קופת חולים לאומית הוקמה בתל אביב בשנת 1933 , מספקת שירות לקהל של כ- 720,000 לקוחות, כוללת כ- 320 מרכזים רפואיים בפריסה ארצית, 150 בתי מרקחת פנימיים המשמשים את לקוחות הקופה. מערך הרופאים של קופת חולים לאומית מקצועי וכולל רופאים מומחים. קופת החולים מאפשרת לכל חולה להחליט באיזה בית חולים יטופל ובאיזה רופא מומחה להיוועץ.

שירות ללקוחות הקופה

לאומית מספקת שירות ללקוחות בכל רחבי הארץ. לטובת מתן שירות העמידה החברה מוקד המספק מענה לשאלות וביצוע פעולות. המוקד פועל באמצע השבוע משבע בבוקר ועד הלילה ומספק שירות חלקי גם בסוף השבוע. באמצעות פניה לקופת חולים לאומית טלפון שירות לקוחות ניתן לברר פרטים על רופאים בתחומים שונים, מרכזים רפואיים, מכונים ומעבדות, לקבל רשימת מוקדי רפואה פתוחה. שירות הלקוחות מספק מענה בגין אפשרויות אשפוז בבתי חולים, מספק מידע על זכויות החברים בקופה, ביטוחים שונים העומדים לרשות החברים, חוק ביטוח בריאות ממלכתי ונושאים מגוונים נוספים. אפשרת נוספת היא פניה באמצעות פניות הציבור של קופת חולים לאומית. הפניה אליהם יכולה להיעשות בכתב או דרך האתר.

קופת חולים לאומית זימון תורים

הקופה משקיעה לא מעט מאמצים על מנת לספק ללקוחותיה שירות באיכות גבוהה. על מנת ליעל ולשפר זמני המתנה קיימת בפני הלקוחות האפשרות לתאם תור באמצעות פניה למוקד זימון תורים או באמצעות אתר האינטרנט. על מנת לעשות שימוש בשירות קופת חולים לאומית זימון תורים תתבקש לציין מספר פרטי זיהוי, וזאת מצרכי אבטחה ועל מנת שפרטיותך תישמר.

לאומית כסף וזהב

קופת חולים לאומית מציעה ללקוחותיה שתי חבילות של שירותי ביטוח משלים, כסף וזהב. החבילות מציעות מגוון שירותים אשר אינם נכללים תחת סל הביאות שנקבע בחוק ביטוח בריאות ממלכתי. על מנת להצטרף לאחת מהחבילות תוכל לפנות לאחד מסניפי הקופה או להירשם דרך קופת חולים לאומית טלפון של קשר לקוחות. עלות ההצטרפות נקבעת באמצעות השתייכות לקבוצת גיל, כאשר לאומית זהב מספק מגוון רחב יותר של שירותים ולכן עלותו גבוהה משל לאומית כסף.

ייעוץ מומחה

אחד השירותים שעומדים לרשות החברים בקופת חולים לאומית היא קבלת חוות דעת שניה ממומחה. באמצעות לאומית כסף או זהב ניתן לפנות למומחה גם באם אינו מועסק על ידי הקופה, ולקבל החזר כספי בהתאם לתנאי הקופה. חשוב לפנות ולברר את הפרטים בקופת חולים לאומית טלפון שירות הלקוחות טרום פניה למומחה. שם ניתן יהיה לקבל את רשמית המומחים הנכללים בהסכם.


קופת חולים לאומית זימון תורים - טלפון ארצי
חיוג מכל טלפון

התקשר עכשיו למוקד קופת חולים לאומית טלפון

         
הקלטת שיחות עם המוקד: