מענה טלפוני אנושי

מה אפשר לעשות עם שירותי מענה טלפוני?

שירות מענה טלפוני מאפשר לעסקים לשמור על קשר עם הלקוחות במשך 24 שעות ביממה. השירות מופעל בצורה פשוטה ומיד לאחר שיחת טלפון של הלקוח הוא מועבר לנציגי שירות מקצועיים.

הנציגים מקבלים את השיחה בשם העסק, אוספים את הפרטים הרלוונטיים על פי תסריט שיחה מוגדר מראש ומעבירים אותם ישירות למנהל הרלוונטי. את ההודעות מהמוקד ניתן לקבל מיידית בצורת SMS, דואר אלקטרוני או פקס. אפשרות אחרת היא לקבל את כל ההודעות בצורה מרוכזת לאחד מאמצעי התקשורת המקובלים.

שירות מענה טלפוני לעסקים מיועד לארגונים, חברות, אנשי עסקים, עצמאיים וכל מי שלא רוצה לפספס שיחות חשובות. אפשר להשתמש בשירות כדי לספק מענה אנושי בשעות בהן העסק לא פעיל, או לנצל אותו כדי לספק מענה מלא במקרים בהם הקו תפוס. השירות גם מיועד לקבלת אישורי הגעה לכנסים וקבלת תשלומים ותרומות.

מרכזים את כל הפניות במקום אחד

אחד היתרונות החשובים של המענה הוא ריכוז הפניות המגיעות מפלטפורמות שונות. ניתן לדוגמא להפעיל את השירות כדי לספק מענה טלפוני במהלך קמפיינים פרסומיים, לתת מענה לפניות שמגיעות דרך רשת האינטרנט ומדפי נחיתה או אתרים ולעקוב אחר פניות מרשתות חברתיות.

מעבר לכך, שירות מענה טלפוני נפוץ בקרב עסקים שמעוניינים לנהל יומן דו כיווני או להציע ללקוחותיהם זימון תורים. יש גם חברות ציי רכב הכפופות לנוהל 6 של משרד התחבורה ולכן משתמשות בשירות כדי לקבל פניות של לקוחות לשאלה "איך אני נוהג".

יש הרבה פעולות תקשורת שניתן לבצע עם השירות. הוא הופך את העסק לזמין יותר עבור הלקוחות, מבטיח מענה טלפוני אנושי ללקוחות קיימים וחדשים וחוסך בעלויות כוח אדם. השירות מגדיל את נפח הפעילות ועלותו משתלמת ביותר.


גם מכירות וגם שירות לקוחות (וגם שימור)

רבים מכירים את השירות של מענה טלפוני, בתור שירות הודעות גרידא. אלא שבפועל, מרכזי השירות הטלפוניים (במיקור חוץ) השתכללו מאד ומציעים מגוון אפשרויות שירות/שיווק עבור הלקוח. באמצעות תסריט שיחה שהותאם מראש, וחלוקה לשלוחות - ניתן לספק מענה מלא לכל צרכי הלקוח. זה כולל שירות ברמה טובה יותר, מכירות ואף שימור לקוחות. בכל שלב של השיחה, לקוח יכול להגדיר מתי תועבר אליו השיחה להמשך טיפול, ומתי אפשר להסתפק בהודעה כתובה.