בזק בינלאומי תמיכה טכנית - טלפון עם הקלטה


מוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית מספק מענה במגוון תחומים:
  • איתור תקלות אינטרנט
  • תמיכה כללית און ליין
  • תיקונים און ליין (כולל איפוס סיסמאות)
  • טלפון קווי
  • ועוד
לחץ לחיוג מהיר


קשה להאמין אבל את הסרטון הגס הזה הפיקו בזק בינלאומי!
מצטערים, כזה דבר עוד לא ראינו! :)





בזק בינלאומי תמיכה טכנית - טלפון מהיר עם הקלטה

בזק בינלאומי תמיכה טכנית - שעות פעילות:


מוקד שירות לקוחות טכני : 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
בזק בינלאומי טלפון תמיכה טכנית



בזק בינלאומי


חברת בזק בינלאומי, חברת בת של חברת בזק, מספקת שירותי אינטרנט ותקשורת מאז שנת 1996. החברה מספקת ללקוחותיה מניפה רחבה של שירותים בינם: שיחות טלפון קווי ואלחוטי, שיחות טלפון בינלאומיות, אינטרנט מהיר, מיקור חוץ, שירותי IT, אבטחת נתונים ושירותי ענן. החברה מקפידה ביצירת שיתופי פעולה בתחומים סינרגטיים לפעילות, כך שתוכל להעניק שירותים ברמה מקצועית גבוהה ללקוחות.

כבל תת ימי

החל משנת 2012 מספקת החברה אינטרנט מהיר במיוחד באמצעות טכנולוגיית הכבל התת ימי. הדבר מאפשר יצירת רשת תקשורת עצמאית והגברת מהירות הגלישה בפס רחב. במקביל הוקמה רשת POWER GNG  - רשת אינטרנט מתקדמת. מוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון מספק מענה לגולשים בכל הנוגע לתקלות בגלישה מגוונות.

פתרונות תקשורת לעסקים

תחום מוביל נוסף בחברה הוא פתרונות תקשורת כוללים לעסקים. החברה מציעה ללקוחות מגוון מוצרים ופתרונות ייעודיים הכוללים מענה לצרכי התקשורת והאינטרנט של כל עסק. בין הפתרונות המוצעים: שירותי גיבוי ואבטחת מידע, תמיכת HELP DESK, תחזוקת רשת, אינטגרציה, קישוריות מהירה, פתרונות Wi-Fi  ועוד. בכל מקרה של תקלה או צורך במענה טכני, ניתן לפנות למוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון, ולקבל מענה מקצועי ומידי.

עם הפנים ללקוח

חברת בזק בינלאומי שמה דגש מיוחד על כל נושא השירות ללקוח, והיא מעמידה מספר מוקדים טלפונים, באמצעותם ניתן לפנות לחברה. בנושאים כללים ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות, בנושאים הקשורים לרכישת השירות או הרחבת סל השירותים מומלץ לפנות ישירות למוקד המכירות. בכל הנושאים הטכניים הפניה תעשה דרך בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון של המוקד הייעודי. קיימים מוקדים נפרדים ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים.

אמצעים נוספים ליצירת קשר

פנייה לחברת בזק בינלאומי יכולה להיעשות בכמה וכמה אופנים. אחת הדרכים היא פניה באמצעות אתר האינטרנט של החברה. באתר ניתן לקבל מענה על מגוון נושאים, באמצעות מדריכים ובאמצעות פניה לנציג שירות. כמו כן ניתן להגיע לאחד מנקודות השירות הפרונטאליות של החברה, הקרובות לאזור מגוריכם.

טיפים לחיסכון בזמן

על מנת לייעל את זמנכם, יש כמה דברים מומלץ לעשות בפניה לחברת בזק בינלאומי:

1.    לפני פניה למוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון, ודאו שאתם מחזיקים בפרטיכם האישיים, אשר ידרשו מכם לצורך זיהוי, ע"י נציג המוקד. לרוב יבקשו מכם את מספר תעודת הזהות ופרטי כרטיס האשראי.

2.    במידה ומדוברת בתקלה טכנית באינטרנט, מומלץ שלפני שאתם פונים למוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון תנסו לפתור אותה באופן עצמאי. נציגי המוקד יבקשו מכם קודם כל לנתק את הכבל המחבר בין המחשב לראוטר, ולכן מומלץ לעשות זאת עוד לפני שאתם מתקשרים למוקד. לאחר המתנה של מספר דקות, נסו לחבר בחזרה את הראוטר ובדקו אם הבעיה נפתרה. פעמים רבות ביצוע פעולה פשוטה זו יפתור עבורכם את התקלה, ויחזיר את הגלישה למצב תקין.

בזק בינלאומי טלפון ארצי עם הקלטה

התקשר עכשיו אל מוקד בזק בינלאומי תמיכה טכנית טלפון

הקלטת שיחות און ליין - שירות מומלץ!