יס תמיכה טכנית - טלפון עם הקלטה

מוקד יס תמיכה טכנית מספק מידע במגוון תחומי:
  • תיקון תקלות
  • ערוצים וחבילות
  • מבצעים והנחות
  • נושאים פיננסים
  • בעיות קליטה
  • מעבר דירה
  • תשלום חשבוניות
  • ועוד

         

לא תאמינו אבל גם זה קורה! טעות שבגללה לקוח שילם מעל 1,000 שקל!!
כתבה שלא כדאי לפספס!





>> לחיוג מהיר לחץ כאן

מוקד יס תמיכה טכנית - שעות פעילות

ימים א-ה בין השעות 8:00-20:00
יום ו בין השעות 8:00-14:00

*לפי פרסומים רשמיים, המוקד הטכני פועל 24/7  (למעט יום כיפור) 

יס טלפון של מוקד תמיכה טכנית
חיוג ישיר סוגי הטלפונים


 
מה דעתכם על התמיכה הטכנית של חברת Yes? אנא כתבו לנו:






יס טלוויזיה בלווין


יס תמיכה טכנית טלפון – שירות לקוחות

יס היא חברת שידורי לווין, אשר מספקת שירותי טלוויזיה רב ערוצים, תוכן, מוזיקה ומשחקים ללקוחותיה. החברה הוקמה בשנת 1998, כאשר החלה מספקת שידורים בשנת 2000. החברה מונה כ- 2500 עובדים המספקים שירות ותמיכה טכנית ללקוחות. כיום נתח השוק של החברה עומד על כ- 40% מכלל המשתמשים בארץ בשירותי טלוויזיה.

יס תמיכה טכנית ללקוחות

חברת יס מובילה גם בתחום השירות ללקוחות ומעניקה מגוון אמצעי יצירת קשר עבור מגוון רחב מאוד של נושאים. פניה לחברת יס יכולה להיעשות באופן טלפוני, פרונטלי, או דרך אתר האינטרנט. אתר האינטרנט של החברה מאפשר ללקוחות פתרון תקלו ודיווח על בעיות ללא צורך בהמתנה לנציג.

יס תמיכה טכנית טלפון

מוקד התמיכה הטלפונית של חברת יס עומד לרשות הלקוחות במספר הטלפון  1900-72-0625  שלוחה 3. המוקד פעיל באופן שוטף כל ימות השנה, מלבד ביום כיפור. במוקד זה יושבים נציגי שירות המטפלים בכל פניה או תקלה טכנית, והוכשרו לכך בקורסי הכשרה מטעם החברה. נציגי המוקד מספקים שירות יעיל ואדיב ללקוחות.

מענה בכל נושא

פניה למוקד יס תמיכה טכנית טלפון יכול להיעשות עבור כל נושא טכני. תקלות בצפייה מכל סוג, קושי בביצוע הקלטות, הנחיות לתפעול מכשירים או ממירים, תקלה בתפעול בקרת הורים, קושי בהזמנת תכנים ומגוון נושאים נוספים.

טיפים חשובים

1.    חברת יס מספקת מענה אדיב, ולכן באם קיימת תקלה מכל סוג או אפילו רק קושי קל, מומלץ שלא להמתין ופשוט לפנות למוקד יס תמיכה טכנית. בניגוד לחברות אחרות, חברת יס תספק לכם מענה מהיר ומקצועי, ותפתור לכם את התקלה כך שתהיו מרוצים.

2.    על מנת ליעל את התהליך, מומלץ לפנות טלפונית למוקד כאשר ברשותכם פרטי כרטיס האשראי עמו שילמתם, לצורך זיהוי. הדבר יקל על הזיהוי ויאפשר לנציגי החברה לספק מענה יעיל יותר.

3.    בכל פניה למוקד טלפוני של חברת שירות מומלץ להקליט את השיחה. חברות אלו מקפידות להקליט שיחות עם לקוחות ומצהירות על כך בכל תחילת שיחה, לרוב באמצעות תקליט. הקלטת השיחה תאפשר לכם תיעוד קולי של השיחה, אשר יוכל לשמש אתכם למגוון צרכים.

4.    במידה וקיימת האפשרות, מומלץ לפנות למוקד יס תמיכה טכנית טלפון בשעות הצהרים ולא בשעות הערב. שעות הצהרים נחשבות פחות עמוסות במוקד, ופניה בשעות אלו תגדיל את סיכוייכם לקבל שירות מהיר במיוחד.


התקשר עכשיו למוקד יס תמיכה טכנית

         
הקלטת שיחות עם המוקד: